Nejčastější otázky a odpovědi

1) Jak si vytvořit svůj potisk?

 

Před přidáním zboží do košíku je potřeba si vytvořit svůj potisk hrnečku kliknutím na modré tlačítko "Vytvořit svůj potisk".

 

Otevře se Vám editor, kde můžete přidat do svého potisku fotografii, text nebo smajlíky.

Tlačítkem "Vložit fotku" vyberete fotografii, kterou chcete vložit. Po vložení se fotografie zobrazí v potiskovém poli, které je ohraničeno tečkami. S vloženou fotografií můžete libovolně hýbat. Můžete nahrát i více fotografií (pokud se vejdou).

Dále můžete k fotografiím doplnit text přes tlačítko "Text" a následně "Přidat text". S textem též můžete libovolně hýbat.

Můžete doplnit i smajlíky z nabídky, při stisknutí tlačítka "Smajlíci".

Až budete mít svůj potisk vytvořen, stačí ho uložit tlačítkem "Uložit" a následně přidáte hrneček do košíku. Poté můžete ještě přidat další hrnečky do košíku nebo dokončíte svou objednávku dle pokynů.

 

2) Jak bude fotka umístěná na hrneček?

 

Po vložení fotky/fotek do editoru lze s nimi libovolně hýbat, to tedy v praxi znamená, že si můžete zvolit sami, kde bude foto umístěné. Každý hrneček má svou velikost potisku, která je nadefinována a vy ji vidíte jako "vytečkované" pole. Je to velmi jednoduché, levá část pole, které vidíte, je pozice pro leváky, střed je pozice naproti uchu a pravá část pole je pozice pro praváky. Pokud potiskové pole vyplníte celé, bude hrneček potisknut po celém obvodu od ucha k uchu.

 

 

3) Kdy obdržím svou objednávku?

 

Většinu objednávek stihneme vyrobit a odeslat do 48 hodin od vytvoření objednávky (počítáme pouze pracovní dny). U každého produktu v libovolný den je napsáno, do kdy můžeme hrnek doručit. V praxi to znamená, že pokud zákazník vytvoří objednávku například v pátek, tak hrnek bude vyroben a odeslán nejdéle v úterý. Pokud zákazník vytvoří objednávku například ve středu, tak hrnek bude nejdéle vyroben a odeslán v pátek.

 

4) Za jak dlouho po odeslání obdržím svou objednávku?

 

Naprostá většina objednávek je doručována následující pracovní den po odeslání. Pro Zásilkovnu a Balíkovnu platí totéž - většinou následující pracovní den je zásilka k vyzvednutí. Takže pokud obdržíte email o odeslání zásilky například ve čtvrtek, bude Vám s největší pravděpdoobností doručována v pátek. Ovšem vždy to není takto ve všech případech. Vycházíme pouze ze zkušenosti a například v předvánočním období se doručení může prodloužit.

 

5) Jakou formou mohu zaplatit svou objednávku?

 

Objednávky můžete platit na dobírku až při převzetí zásilky nebo můžete zaplatit předem kartou online nebo převodem na účet.

 

6) Jaké formy doručení nabízíte?

 

Aktuálně můžete vybírat z klasického doručování Českou poštou jako Balík Do ruky, dále doručení na zvolené místo Balíkovny nebo doručení na zvolené místo Zásilkovny.

 

7) Mohu někde vidět recenze vaší práce?

 

Ano, recenze jsou volně přístupné například u jednotlivých produktů zde na eshopu nebo poté na Heurece - https://obchody.heureka.cz/tvujhrnecek-cz/recenze/

 

8) Mám zájem o větší odběr hrnečků, například 10 a více kusů. Jak mám postupovat?

 

Postup je stejný jako u klasické objednávky. Vytvořte prosím objednávku na požadovaný počet hrnečků a objednávku klasicky vyřídíme. Pokud by se jednalo například o ještě větší objednávku, je možnost nás nejdříve kontaktovat emailem či telefonicky a domluvili bychom se na podrobnostech. V případě většího odběru je možnost domluvit se na množstevní slevě.

 

9) Mám slevový kód, kde ho mohu využít?

 

Slevový kód se dá uplatnit v prvním kroku v košíku v kolonce "Vložit slevový kód" a následně kliknete na tlačítko "Přidat slevový kupón".

 

10) Co když mi hrnek dorazí rozbitý?

 

Bohužel i to se může stát. I když děláme vše pro to, aby se to nestávalo, tak to není vyloučené. Hrnky balíme tak, abychom minimalizovali riziko poškození při přepravě. Pokud by se náhodou stalo, že Vám hrnek dorazí rozbitý, kontaktujte nás prosím emailem na email info@tvujhrnecek.cz. Zde napíšete, co se stalo a ideálně můžete přiložit fotografii rozbitého hrnku. Obratem bychom Vám zaslali nový hrneček zdarma nebo Vám vrátíme peníze v plné výši.

 

V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.

 

Telefon: +420 605803680


Email: info@tvujhrnecek.cz

 

Jsme Vám k dispozici ve všední dny od pondělí do pátku v rozmezí od 8:00 - 16:00.

V jiné dny/čas pouze ve výjimečných případech a to zejména ve volném čase provozovatele eshopu.

Zpět do obchodu